joi, 12 iulie 2012

Pentru Tine


e
E asa frumos si maret Dumnezeu, El fiind tot ce ne inconjoara, El este
El este si asta
Si tot ce intalnim frumos necreat de noi oamenii, este Dumnezeu, dar si noi suntem frumosi tot pentru ca suntem parte de Dumnezeu, si ne vom intoarce la cel ce ne-a creat intr-o zi, dar pana atunci ducem multe doruri primul fiind dorul de El, dorul de Creatorul nostru.
In luna mai la trezire mi-a ramas in minte''pentru tine'', de obicei ramaneam cu o binecuvantare adresata de mine lui Dumnezeu, sau alte sfaturi primite, receptionate sa spun asa, ca nu este o voce, am cautat o melodie prima ce mi-a iesit era ''Proconsul- Pentru tine'', o melodie frumoasa dar care nu era pentru El, pentru Dumnezeu, am pus-o totusi si fetita mea a ascultat-o de n ori, fiind dedicata frumos din suflet. Nu stiam dar am aflat atunci ca Bodo isi inchina viata lui Dumnezeu, nu stiam nimic de el. Azi cand cautam la fel am gasit-o ''PENTRU TINE IISUSE'', frumoasa, frumoasa, mai frumoasa, totu-i frumos cu si in IISUS.

Dor de Tine Doamne, dorul meu frumos
Dor de Tine Tata, drag si iubitor
Mi un dor de Tine, si-a ta inaltime
Mi un dor de mine, sa simt a Ta iubire.
Cateodata Doamne mi-e asa de dor
Daca as putea, as venii in zbor
Dar sunt inca mic, creste-ma Tu mare
Sunt nestiutor, da-mi aTa crezare
Ca-ntr-o zi Iisuse
Voi fi asa mare, sa pot indrazni,
Si la Tine in ceruri voi putea sosi,
Pana atunci Iisuse, fii cu noi mereu
In a noastre ganduri, fa-ne mesteri mari,
Si in orice vorba da-ne ajutor
Ce sa spun in fapte, nu ne mai lasa
Sa mergem Iisuse, pe cararea rea.
Du-ne la a ta, scumpa umilinta,
Si ne da IISUSE, lacrimi de cainta,
Ca din valul vietii noi sa ne salvam
Sigur, doar cu tine si-al tau ajutor,
Iarta-ne tu Tata stiu ca ne iubesti,
In a Ta Imparatie tu sa ne primesti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu