duminică, 15 iulie 2012

Preamarirea lui Dumnezeu









Pp

Citind niste profetii, mi-am dat seama cate lucruri din cate s-au spus, le traim noi azi.
Preamarirea lui Dumnezeu, mi se intampla de mult timp cand uneori cate o noapte intreaga, alteori doar ore, spiritul meu (cred), il preamareste pe Dumnezeu, spun cred pentru ca sunt intr-o stare din care nu ies nici daca vreau, dar sigur ca este o stare din care nu ai vrea sa iesi, e o stare asa de frumoasa in care aduci doar laude, preamariri si binecuvantari lui Dumnezeu.
Multe dintre ele nu le stiu, nu le-am cunoscut niciodata, nu-mi amintesc sa le mai repet.
Sigur ca inima mea il preamareste pe Dumnezeu tot timpul si poate in timpul somnului sau starii aia de veghe, cumva continua.
Totul se intampla cu putera si iubirea Lui Sfanta.
Totu-i asa de magic si frumos incat nici chiar visele cele mai frumoase nu le-ar putea egala, nici trairile cele mai intense si fericite ale acestui pamant nu le-ar putea inlocui, nu le-ai schimba cu nimic de pe pamantul nostru, nu exista nimic sa primesti in schimb care sa-l primesti in schimbul lor.
Dar la un moment dat fara sa vrei, sa ceri sau ceva totul dispare si intri din nou in starea de materie, intri din nou in starea noastra normala, si incercarea de a intra din nou nu tine de tine.
Preamarirea lui Dumnezeu, venirea lumii Lui frumoase, care o asteptam o facem si spunem si in starea noastra de zi cu zi, dar celor care asculta, celor care te cred si celor care-si lasa orgoliul si puterile sale materiale care crede ca le detine de la el putere, desi daca o sa-i spui asta spune ''da stiu ca Dumnezeu le face toate'', dar nu crede asta in el, crede ca un Dumnezeu care vrea el sa-l constientizeze, crede ca un Dumnezeu de care avem noi nevoie la un moment dat.
Dumnezeu este cu noi in orice clipa, in orice facem si miscam, trait total si simtit in fiecare secunda, in fiecare gand, lucru, tot.
Dar nu un Dumnezeu care forteaza, nu un Dumnezeu din obligatie ca sa ne fie bine ci Dumnezeul nostru frumos, Iubirea insasi din fiecare persoana, fericirea din fiecare persoana si mana puternica care te ridica atunci cand ai cazut dar speranta ta este numai in El, ce conteaza aici sau dincolo doar sa fim cu El.
La inceput nu stiam ce mi se intampla si cand simteam asta, mai reuseam sa ma ridic din pat sa ma asez in genunchi langa pat, ramanand acolo mult timp.
Este frumos tot ce se intampla in vremurile astea, este frumos si parca esti in vise, dar totusi este adevarul trait, un adevar pe care Dumnezeu ni l-a daruit, un adevar care cum am mai spus uneori este greu, uneori iti da dureri,alteori trairi si mai grele pentru eliberare, dar stii ca dupa fiecare greu esti mai liber, mai luminos, o alta cale s-a mai deschis in tine.
Nu stiu de ce am simtit sa spun asta astazi, poate dintr-o bucurie ca tot ce s-a spus ni se chiar intampla, si ni se intampla si noua celor umili si fara multa invatatura acumulata pe pamant.
Iubirea lui Dumnezeu nu tine de ranguri si studii, nu tine de bogatii si averi, Iubirea Lui este mai presus de tot ce detinem noi pe pamant.
Am spus de multe ori sa intindem hora iubirii si a dragostei lui Dumnezeu pe pamant, dar asa de putini din pacate apuca mana intinsa in aceasta hora.
Toate se fac in Voia lui Dumnezeu, atunci cand Dumnezeu v-a vrea cat mai multi o vor face, dar are nevoie de ''aprobarea'' noastra, pentru ca asa nea creat sa ne respecte libera vointa, daca si noi am fi respectat Vointa Lui, azi nu am stiut ce-i necazul ci doar bucuria.
Sa alegem sa traim iubirea, bucuria si fericirea in Dumnezeu.
Binecuvantat sa fii Tata si noi sa putem intra in binecuvantarile Tale.

21.In poporul tau vor fi numai drepti si vor stapani tara pentru totdeauna; vlastar pe care l-am sadit Eu, lucrul mainilor Mele spre slava Mea.
22.Cel mai mic va fi cat o mie, cel mai neinsemnat va fi cat un neam puternic; Eu, Domnul, am hotarat acestea si la vreme voi fi implinitorul lor.
Isaia 60

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu