sâmbătă, 15 septembrie 2012

Cautari...


Nu stiu daca un suflet ce stie un pic bucuria de al cunoaste pe Dumnezeu cum mai percepe lumea asta, cu dorul ala de a lasa totul si a pleca. Te gandesti unde, iti raspunzi nu stii , il rogi sa te i-a la El fara sa stii nimic de pregatire, de stadiul in care te gasesti, doar vrei sa pleci. Asa am fost eu, poate nu toata lumea este la fel.
Eu la inceput spuneam ca ma retrag undeva in pustiu, cum se spune, acel pustiu ce poate fi, padurea, nu stiu parca sa-l poti contempla tot timplul, sa-l ai parca doar pentru tine, sa-l simti doar pe EL, e ceva nebunie aici, ca doar ce-o fi, cand poate nu te descurci nici intre oameni dar singur intr-o lume, dar cam asa cred ca se dezlantuie orice suflet care-l cunoaste pe Dumnezeu.
Iar apoi facand fata lumii, descoperindu-l incet in tot, iti mai trece dar oricum mai revine, iar pleaca, iar vine.
Azi la serviciu am deschis biblia la intamplare si mi s-a deschis la Psalmul 47 , atat mi sa parut de frumos, de pluteam, il scriu aici sa nu va cautati acum biblia, sau cautati-o si cititi altceva.


1.Mare este Domnul si laudat foarte in cetatea Dumnezeului nostru, in muntele cel sfant al Lui.
2.Bine intemeiata este bucuria intregului pamant. Muntele Sionului, coastele de miazanoapte, cetatea Imparatului Celui Mare.
3.Dumnezeu in palatele ei se cunoaste, cand o apara pe ea.
4.Ca iata, imparatii s-au adunat, stransu-sau impreuna.
5.Acestia vazand-o asa, s-au minunat, s-au tulburat, s-au cutremurat;
6.Cutremur i-a cuprins pe ei acolo; dureri ca ale celei ce naste.
Cu vant puternic va sfarama corabiile Tarsisului.
7.Precum am auzit, asa am vazut in Cetatea Domnului puterilor, in cetatea Dumnezeului nostru.
8.Dumnezeu a intemeiat-o pe ea in veac. Primit-am, Dumnezeule, mila Ta, in mijlocul locasului Tau.
9.Dupa numele Tau, Dumnezeule, asa si lauda Ta peste marginile pamantului; dreapta Ta este plina de dreptate.
10.Sa se veseleascaMuntele Sionului, sa se bucure fiicele lui Iuda pentru judecatile Tale, Doamne.
11.Inconjurati Sionulsi-l cuprindeti pe el, povestiti despre turnurile lui.
12.Puneti-va inimile voastre intru puterea lui si strabateti palatele Lui, ca sa povestiti neamului ce vine.
13.Ca Acesta este Dumnezeu, Dumnezeul nostru in veac si in veacul veacului;
El ne va paste pe noi in veci.

Este foarte patrunzator, dar vin iar vremuri grele, sau grele cumva sunt si cum daca nu te detasezi de ele, daca nu te detasezi de ce simti, fizic.
Frumoasa trairea in Dumnezeu caci cuprinde tot, sigur si greul dar... .
Dar ne detasam de el traim doar frumos si fara sa ne lasam simturile in functiune.
Sa ne ajute Dumnezeu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu