luni, 10 septembrie 2012

Rabdarea



Un lucru foarte greu de invatat in viata este rabdarea.
Cine il are daruit de Dumnezeu este un dar de mare pret, dar sa il inveti este un lucru greu si pentru cel care il invata si pentru cel care il preda, ca sa spun asa.
Rabdarea de a suferi greutatile vietii, de a te pregati si de a inainta in fiecare zi catre Imparatia lui Dumnezeu, de a te indrepta spre Dumnezeu cand greutatea vietii este de nesuportat, cand povara vietii este parca ceva ce depaseste orice greutate ce ti-ai imaginat vreodata.
Asa se masoara rabdarea, asa se invata rabdarea, si da, o invatam in fiecare zi, in fiecare clipa, si parca vine cu ale teste in fiecare zi, cu alte incercari.
Si, da cu Dumnezeu le trecem toate, cate sunt uin Voia Sa sa le trecem.
Iubirea, e usor de invatat, daruiesti iubirea si nu se poate ca fiinta cealalta sa nu primeasca doar daca este o persoana exagerat de negativista.
Dar rabdarea, e greu, dar nu imposibil, cu ajutorul lui Dumnezeu si cu vointa ta, totul se poate.
Toate calitatile noastre sunt darurile lui Dumnezeu pentru noi, sa le avem pe toate am fi perfecti, si pana acolo este cale lunga, lunga, dar se poate, cu Dumnezeu alaturi, cu Dumnezeu in fiinta noastra totul este posibil.
Trebuie doar sa vrem oare?
Da, trebuie doar sa vrem!

1.Iubit-am pe Domnul, ca a auzit glasul rugaciunii mele,
2.Ca a plecat urechea Lui spre mine si in zilele mele il voi chema.
3.Cuprinsu-m-au durerile mortii, primejdiile iadului m-au gasit; necaz si durere am aflat
4.Si numele Domnului am chemat: O, Doamne, izbaveste sufletul meu!
5. Milostiv este Domnul si drept si Dumnezeul nostru miluieste.
6.Cel ce pazeste pe prunci este Domnul; umilit am fost si m-am izbavit.
7. Intoarce-te, suflete al meu, la odihna ta, ca Domnul ti-a facut tie bine;
8.Ca a scos sufletul meu din moarte, ochii mei din lacrimi si picioarele mele de la cadere.
9. Bine voi placea inaintea Domnului, in pamantul celor vii.
Psalmul 114

Cand sufletul trece prin toate astea si are puterea prin Dumnezeu de a se ridica, cand Dumnezeu il ridica si ii arata calea ceea noua spre Imparatia Sa, rabdarea si-a pierdut sensul de rau, rabdarea este ceea ce iti calauzeste asteptarile, rabdarea este ceea care iti da speranta ca esti pe drumul cel bun, speranta caci certitudine vorba dr Argesanu vom avea atunci cand vom ajunge la Dumnezeu.
Si apoi speram ca rabdarea lui Dumnezeu sa nu se termine niciodata, caci meritam asta dar in iubirea ce ne-o poarta, ne rabda, ne iarta pentru ca ne iubeste.
Dar nu orice am face, ci ceea ce facem in necunoastere, sau prin cainta sincera.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu