sâmbătă, 15 septembrie 2012

Sufletul nostru nu-i de vanzare


Trupul meu il dau jertfa Dumnezeule, nu-mi lasa sufletul vandut Tata, sufletul meu ti-l daruiesc Tie, trupul mi-l jertfesc pentru ce Tu vrei TATA CERESC.
Sufletul meu ti l-am daruit Tie, curata-l sa fie vrednic de Tine, spune-le ca nu vindem suflete, nu-l mai las de vanzarela nimeni, nu se poate gasi valoare pentru el.
Valoarea lui o da prezenta TA, cum s-ar putea vinde asta.
Nu Doamne nu lasa suflete de vanzare, nimic nu se poate da in schimbul lor, doar iubirea Ta, cu iubirea Ta poate fi cumparat si rascumparat, daca din necunoastere sau nestiinta am facut asta.
Vimdem, vindem tot, dar nu suflete.
Nu ne lasa sufletele prigonite, alatura-te sufletului nostru si rascumparal.
Daruiti sufletul lui Dumnezeu, nu-l vindeti, nu exista pret pentru el, nu cereti si nu luati nimic in schimbul lui.
Ganduri, ganduri privind cerul in timpul serviciului azi.


2 comentarii:

  1. Adevarat,Maria.....uneori apar ispite dar trebuie sa avem taria si dragostea ce nu ne lasa sa ne vindem sufletele.....O zi pe placul inimii tale..D-ne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ispitele fac si ele parte din planul lui Dumnezeu pentru noi, dar aici depinde de noi cat de mult l-am integrat in fiinta noastra pe Dumnezeu, daca sufletul ii canta lui Dumnezeu intruna atunci ispitele iti chinuie doar trupul, dar daca cantecul sufletului este in acord cu lumea atunci cazi ispitei de fiecare data.
    Puterea, dragostea lui Dumnezeu sa ne insoteasca in viata si dincolo de ea.

    RăspundețiȘtergere