marți, 11 septembrie 2012

Iarta-ma Iisuse

Eu nu stiu nimic, stiu doar ce Dumnezeu ma ajuta sa fac in fiecare zi, stiu doar ce fac nu ce ar trebui sa fac, nu am cerut de cand sunt pe lume, de cand ma stiu de la Dumnezeu, bogatii, averi nici spirituale caci nu stiam ce sunt alea, ceream si cer iertare si indrumare, nu stiu eu nimic decat ce imi spune Dumnezeu in fiecare clipa, si ma gandesc ca imi spune Dumnezeu caci nu ma indeamna spre rau la nimic, nu am putut face sau gandi rau nici inainte, acum nici atat, nu stiu, nu stiu nimic... .
Pana la varsta de douazeci de ani nu am stiut ca natura omului poate fi rea, nu am stiut ca poti face rau intentionat, nu am stiut sa fac rau, am stiut doar ca oamenii gresesc si ca in rugaciune Dumnezeu ne poate ierta.
Pe parcursul vietii am cautat oameni care sa ma ajute atat cat intelegeam atunci. Prin televiziune, prin carti de religie ortodoxa mai mult.
Nu de mult timp am intalnit un inger, care mi-a deschis o alta cale, o alta viata... .
Dar si acum pot spune acelasi lucru, ca nu stiu nimic decat ceea ce Dumnezeu ma indruma sa fac in fiecare clipa.
Atat am stiut, nu mai mult, acum poate nu stiu nici atat, stiu sa iubesc, de aici deriva mai multe... .
Nu am spus ca merit sa am ceea ce am, daca Dumnezeu a hotarat asta, nu am nici un merit in nimic.
Daca am gresit si gresesc imi cer iertare, de la cine?
De la intreg Universul, si mai presus de la Dumnezeu.
Dar cer in continuare cu smerenie si umilinta, si multa rabdare in tot ceea ce am de trecut, ascultare de la cine vrea sa ma indrume, calauzire si indreptarea pasilor pe calea catre El.
Ma rog atat cat am fost invatata sa ma rog, atat cat ma ajuta sa ma rog.
Multumesc si vars lacrimi in fiecare zi pentru ceea ce primesc, pentru ceea ce am, multumesc si rabd, ma bucur si rabd, plang si rabd, rad si rabd, si multumesc cerului pentru tot, pentru oameni, pentru daruri, pentru tot.
Si inainte de toate, si dupa toate il iubesc, il iubesc mult, mult atat cat pot eu fi constienta ca pot iubii.





3 comentarii:

  1. Am crezut ca am gresit blogul......So in love

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=c7qI74HRmKo

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce, sa nu ne aratam barbatii frumosi de la cluj,
    care ne fac cinste si dincolo?
    Glumesc, talentati,frumosi la suflet, conteaza mai mult decat frumusetea, si tu stii asta.

    RăspundețiȘtergere