vineri, 14 septembrie 2012

Floare de iubire


Seman in sufletul meu florile iubirii si ale dragostei, le daruiesc lui Dumnezeu, daruiesc florile recunostintei sufletului meu, pun in slujba Sa toata viata mea, i-o daruiesc Lui, alaturi de tot ce eu gandesc si fac.
Tot ceea ce sunt, sunt parte din El si vreau sa cuprind intregul din care fac parte, si intregul sa faca parte din mine.
Toata viata i-o daruiesc LUI sufletul, inima, primeste-le Dumnezeule, fa din ele vasul revarsarii iubirii Tale, si daruieste-le fiintelor ce te cauta pe Tine, fa ca ele sa cunoasca roua iubirii Tale.
Schimba viata mea dupa Vointa Ta Sfanta, pune bataile inimile mele in acord cu gratia TA, in acord cu ce trebuie sa fiu, in acord cu ce pot sa devin, in acord cu Slava Ta.
Nu ma lasa sa nu-ti simt intotdeauna iubirea.
Ma daruiesc Tie, fa-ma slujitoarea Ta, curata-ma sa fiu vrednica de Tine, sa fiu vrednica de Slava Ta.
Fa din mine ce doresti sa fiu.
Te iubesc.

Va daruiesc viziunea mea de ieri, inimioare si multa, multa Lumina.





2 comentarii:

  1. Azi dimineata i-am povestit lui Sandu de cand am fost in martie cu avionul si mi-am spus ca imi pun viata in mana lui D-zeu....imaginile din avion au fst ca acestea prezentate de tine...am retrait momentele acelea in care iti radia inima de atata bucurie si frumusetea Luminii

    RăspundețiȘtergere
  2. Videoclipul l-am luat si eu ne pe net, nu am fost niciodata cu avionul dar cred ca te simti mai aproape de Dumnezeu, si ca crezi in zbor spre El, cred ca-i foarte frumos, dar vezi si de pe pamant traim asemenea stari, frumoase, deosebite.

    RăspundețiȘtergere