marți, 18 septembrie 2012

Scrisoare de iubire


Iubirea mea pentru Tine nu are margini, orice lucruri create de noi au margini, doar lumea creata de Tine nu are.
Asa este si Iubirea mea pentru TINE, nemarginita, de neatins de orice ar vrea sa o atinga, de orice ar vrea sa o murdareasca.
Te iubesc asa de mult, si stiu ca stii asta, incat cateodata nu mai pot suporta asemenea frumusete, dar imi doresc sa te iubesc mai mult, mai mult.
Cuvintele mele nu ar putea descrie niciodata ce simt, puterea si puritatea a ceea ce simt, a ceea ce traiesc, a ceea ce imi doresc nu pot fi scrise in cuvinte pamantesti, dar aici traim Dumnezeule, aici este acum casa noastra desi mereu o confundam cu casa si lumea care ne-o pregatesti Tu, mereu iubirea pentru Tine imi da aripile de a urca la TINE, as vrea sa nu ma despart niciodata de trairea in iubirea pentru Tine.
Stiu ca esti cu mine mereu, stiu ca dragostea Ta imi da aripile ce mi le simt, si stiu ca TU MAI IUBIT PRIMUL, stiu ca sunt picatura din Tine si iubirea mea pentru Tine este rupta din iubirea Ta pentru mine, de aceea o sa reziste tuturor timpurilor si vremurilor ce vor venii, va rezista tuturor vremurilor ce vor venii, ca nu are sfarsit, nu are... nimic doar putere, putere si puritate de iubire neafectata de trairea lumii mele.
Iti multumesc Tata drag, ca ma lasi sa simt ce simt, ca ma lasi sa traiesc ce traiesc, si toate, toate le voi rabda cu iubire si cu putere daruita de TINE.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu