vineri, 28 septembrie 2012

Pe urmele Lui


Frumos si agitat sfarsit de saptamana, ca de obicei, frumos ca au circulat energii frumoase, curatitoare, care le-am avut si in viziune, agitatia probabil ca urmare, nu stiu... , Dumnezeu le stie pe toate.

3.Si aceasta este viata vesnica:Sa Te cunoasca pe Tine, singurul Dumnezeu adevarat, si pe Iisus                            Hristos,pe care l-ai trimis.
4.Eu Te-am preaslavit pe Tine pe pamant; lucrul pe care Mi l-ai dat sa-l fac, l-am savarsit.
5.Si acum, preaslaveste-ma Tu, Parinte, la Tine insuti, cu slava pe caream avut-o la Tine mai inainte de a fi lumea.
6.Aratat-am numele Tau oamenilor pe care mi i-ai dat Mie din lume. Ai Tai erau si Mie Mi i-ai dat si cuvantul Tau l-au pazit.
7.Acum au cunoscut ca toate cate Mi-ai dat sunt de la Tine;
Ioan-cap17

Iti vine de foarte multe ori sa cuprinzi intreaga lume,  ce o stii sau ce nu o stii, cele ce le cunosti sau cele ce nu le cunosti, privind cerul ti recunosti acel dor de neoprit de tot si toate, aceea dorinta arzatoare de a te inalta spre nu stii unde, spre nu stii ce, doar sa te inalti.
Dorintele sufletului nostru, dorintele inimii, dorinte, dorinte... .
Dorurile sufletului nostru, dorurile inimii noastre, doruri, doruri... .
Cand Iisus spunea toate astea isi incheia-se lucrarea  pe pamant, veni-se cu o mare menire, o duse-se la bun sfarsit, si acum se intorcea in ceruri un trofeul biruintei,
Era un biruitor dumnezeiesc, se intorcea in Ceruri preaslavit de intreg cerul, preaslavit de Tatal.
Dupa ce mai reve-de inca odata  toata scena de cand veni-se pe pamant, nerecunostinta lumii asta placuta doar pacatului, nerecunostinta si chiar a scumpilor Sai ucenici, care in clipele de umilinta si tortura, si ei il parasise-ra, ramase-se doar El cu Tatal.Asa ramanem fiecare in clipele de greutate.
Dar acum totul trecu-se,  ii privea pe ucenici, si prin ei pe noi toti, cu aceea iubire protectoare, cu aceea iubire desprinsa din iubirea Tatalui, aceea iubire care nu tine minte, care iarta, iubeste, iubeste...iarta.
El se inalta dar  ramane si cu noi, ne trimite Duhul Sau Sfant ''Si iata, Eu cu voi sunt in toate zilele, pana la sfarsitul veacului.''.
Bucuria cerului trebuie sa ramana si bucuria noastra, familia din cer si familia de pe pamant sunt una in bucuria si iubirea Tatalui, in dragostea si pacea sufletelor cunoscatoare si asteptatoare a Tatalui.
''Ma sui la Tatal Meu si Tatal vostru, la Dumnezeul Meu si Dumnezeul vostru'', ne suna mereu in minte cuvintele Sale minunate, a venit pentru noi, ne-a daruit iubirea si jertfa Sa, s-a inaltat pentru noi si ne asteapta in fiecare clipa sa-i cadem la pieptul Sau.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu