miercuri, 12 septembrie 2012

Raspuns la viziuni

Si acum in legatura cu viziunile din postarea dinainte, vedeti ora la care am postat-o eu, la ora 18 si ceva pe blogul de mai jos, caci il urmaresc a aparut Drumvalo-intrebari si raspunsuri 3, primele doua spre rusinea mea nu le-am urmarit, desi sunt o ''indragostita '' de Drumvalo, mie mi-a raspuns la toate lucrurile ce le-am avut in viziune, pentru care multumesc la intregul din care facem parte.
Vreau sa spun cu asta ca mi se transmit lucruri cifrate cumva de care eu nu am stiinta, pentru ca nu stiu inca cine sunt si nu am acces la toate astea(cel putin asta cred), dar ca fac parte din categoria oamenilor care traiesc in inima inteleg.
Pentru ca il iubesc si il urmaresc pe Drumvalo(asa mai rar din pacate), sau altii asemeni lui, nu inseamna ca nu urmaresc la fel de mult tot ce tine de biserica, tot ce tine de tot, iubesc si accept tot, dar mai prersus de noi si de tot pe Dumnezeu Tatal.

http://dincolo-de-materie.blogspot.ro/

Foarte frumoasa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu