vineri, 14 septembrie 2012

Iti multumesc, Iisuse!





Doua buchete de trandafiri rosii am primit azi in viziuni, nu stiu sa mai fi primit doua odata, am primit asa buchete de flori dar cate unul , nu din ambele maini odata, multumesc pentru ele.
A fost o zi de inaltare in suflet(pentru mine), dar exagerat de invaluita in exterior, oameni precipitati, grabiti, obositi, ca si la sfarsit de saptamana.
Celor ce provoaca si ne tin in aceste invaluiri Dumnezeu sa le dea pacea si linistea Sa, sa-i lase sa-i simta iubirea Sa.
A plecat si ziua de azi, si cu ea inca o saptamana, Dumnezeu maine ne daruieste o alta zi, alte trairi, fiecare zi cu trairile si vibratiile ei.
De luni incepe anul scolar, pregatire cu sufletul sa ni-l urcam la puritatea lor, eu am foarte multi copii la serviciu, abia astept sa-i vad,sa vad care cum s-a schimbat, care cum a evoluat, sa le preiau si le daruiesc zambetul si dorinta mea de a merge Iisus cu ei.
Incep alte vibratii sigur care sa-i insoteasca pe micuti in anul scolar.
Dumnezeu sa ii insoteasca pe toti, la fel si pe cadrele didactice sa le dea rabdarea si intelepciunea necesara.
Sa daruim iubirea noastra lui Dumnezeu, si lumina SA sa coboare asupra noastra.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu