joi, 13 septembrie 2012

Iubire, speranta, credinta


La patru jumate dimineata, in plina dimineata sau in plina noapte, cand am ajuns dimineata la serviciu, un domn frumos la suflet imi spune ''..... esti mai mult inger decat femeie'', aud multe intr-o zi dar parca era prea mult nici treaza nici adormita, nici culcata nici sculata, dar am putut sa plang, sper ca in adancul sufletului nu am crezut nimic, am spus'' as vrea sa fiu, nu sunt nimic'', dar spre binele meu sper ca asta am spus si in interior.
Pe parcursul intregi zile multe mi s-au spus, mai mult bine, dar si fiinte care nu eram ceea ce vroiau ei a fi.
Pentru mine a fost o zi inaltatoare(nu din cauza complimentelor), alea sunt gesturi frumoase a celor ce ma vad ce vreau sa fiu, dar asa ca vibratie asa am simtit-o, grea, foarte grea(cine stie ce spun), dar frumoasa, inaltatoare, sper pentru multa lume si nu doar pentru mine.
Am mai inteles cateva lucruri, am mai facut cativa pasi, in sus speram sau macar inainte, am mai primit cateva mesaje, sper si voi toti angajati in aceasta hora a inaltarii, in aceasta hora a iubirii, repet la infinit alaturi de Iisus, inainte DUMNEZEU, si pe urma noi intre noi.
Orice relatie, orice legatura, orice, orice consacrate lui Dumnezeu, si pe urma traite, astea sunt de la tine stiute ingerul meu, sau de la Dumnezeu prin tine, si testate de oricine doreste si apoi traite.
Calauzirea este foarte, foarte puternica, pentru asta multumesc.
Mi-a fost dat sa vad altfel lucrurile azi, anumite persoane pana mai ieri le credeam cu mult mai sus, azi le-am vazut intr-o alta culoare.
Nu stiu... .
Exemplu, o doamna de etnie maghiara, ma intreaba revoltata de ce oare ea nu se poate intelege cu vanzatoare(caci asta sunt eu), de etnie maghiara asa cum se intelege cu mine.
Ce poti sa raspunzi la asa ceva, cum sa fim acum in prag de a ne inalta, cum sa fim: romani, tigani, unguri..., nu se poate sa mai existe diferenta asta nici macar in limbaj, nu se poate sa nu gandesti ca este o fiinta, dar sa-i spui etnia, sa-i spui culoarea... .
Nu suntem toti la fel, nu cu toata lumea ne putem intelege dar nu exista o diferenta de etnie intre suflete, de credinta..., in manifestarea lui acum pe pamant, da, dar asta nu tine de ce sunt acum pe pamant, ci de ce intelege el ca suflet, din ce intelege ce este sau ce ar trebui sa fie.
Dar ca toti suntem una, toti, toti fara deosebire, trebuie sa intelegem si sa ne comportam asa, pana nu-i prea tarziu.

Cu dorinta si speranta intr-un viitor plin de lumina si iubire, alaturi de cei care aleg asta, alaturi de toti pana la urma, ca toti trebuie sa alegem asta, toti suntem copii Sai, trebuie doar sa alegem sa-l urmam.
Nu-i usor, nu v-a fi usor, dar Tatal isi sustine copilasii, si cand greul te depaseste te i-a in brate, nu simti asta cand treci prin hatisuri, dar stii dupa ce ai trecut ca erai in bratele Sale.
Da, am vazut azi ''cand suntem amandoi, creem o lume''.



5 comentarii:

  1. Si totusi e minunata, se pare ca matematica era de vina. Ar fi minunat sa gandim toti asa, toti suntem la fel, in mod cert daca am gandi asa am avea de castigat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem un intreg din care facem parte, si daca constientizezi cat rau ne facem noi, noua...
    Cu iubirea transmisa prin fiintele inalte, cu iubirea lui Iisus constientizata, cu iubirea lui Dumnezeu sadita in suflet la nastere, cu libera vointa spre bine si iubire si putem continua mult dar cel mai important cred lasa-l pe Dumnezeu sa lucreze in tine, tu, eu, el, ele, ei... toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem aici si totusi departe
    Traim uneori in lumi paralele
    Mirati de cuvinte si fete
    Ce parca le stim pe de rost.
    Uneori ramasi in trecut,
    Copii,fericiti,in extaz...
    Azi,doborati,in agonii
    Sperand viitorul s-aduca
    Elixirul vesnicei copilarii.
    Suntem peste tot
    Laudandu-ne cu inimi de aur
    Dar cautam cu coada inimii pacatul
    Sperand ca Cerul ne e dator cu o iertare.
    Suntem niciunde cand
    Ne intrebam prosteste
    De ce pacatul se plateste
    Si acuzam ca crucea-i grea,
    De plumb:cum sa o ducem!?
    Si cand vedem ca drumu-i gata
    Ne credem sfinti de-a dreapta
    Vrem dragoste si iertare
    Fara parere de rau
    C-am ranit oameni,fara-ndurare....

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, vrem iertare si dragoste, oameni nu ranim mai Clau, nici cu indurare nici fara,doar iubim, iubim...
    Gresim, pacatuim, nu stim..., dar niciodata nu ranim, poate doar fara sa vrem, sa stim.

    RăspundețiȘtergere