vineri, 21 septembrie 2012

Iubirea Ta


Te intrebi deseori daca drumul pe care mergi este drumul datator de viata sau este drumul spre pieire, il rogi sa te calauzeasca, asculti calauzirea Sa, urmezi pasii si totusi nu stii daca calea ta este calea cea buna.
Nu stii pentru ca nu ai avea de unde, legile si tainele lui Dumnezeu le stie doar El, si tu fiinta umana trebuie sa te supui legilor care ti dse dau, legilor implinitoare de destine.
Legile nu le-au facut oamenii, cunostiintele nu pot venii decat din inalturi, si eu cunosc asta mai bine ca oricine, nu am fost nici citita, nici cu o educatie aleasa, si Dumnezeu mi-a dat sa inteleg multe, ce un om de seama mea nu avea cum sa le cunoasca.
Navodele cu care Iisus pescuieste pesti pot fi actualizate si azi ca fiind legaturile iubirii Lui cu noi, legaturile iubirii aduna atatea suflete in acelasi navod fara ca ele sa se cunoasca, fara ca ele sa stie unele de altele, si daca  intra in legatura unele cu altele nu poti sa nu intrebi de ce , de unde, pentru ce, te-ai cunoscut.
Raspunsul este acelasi, de acolo de sus cu mrejele iubirii Sale, isi transmite iubirea Sa, si sufletele primitoare se unesc in aceasta iubire nevazuta dar simtitoare, nestiuta dar atotputernica.
Lucrarea cea mai inalta a omenirii este aceasta lucrare transmisa de la Dumnezeu, aceasta lucrare de transmitere a harului lui Dumnezeu, de transmitere a lucrarii  in Dumnezeu, de transmitere a celor de sus si aici la noi, aici ar fi vorba de coborare a lor la noi ca noi sa urcam impreuna cu ele sus.
Cunosc o doamna de o varsta cumva tanara dar spre jumatea vietii, cred, si de fiecare data cu un suras nevinovat, cu fundita in par, dimineata acelasi lucru, si desi nu suntem prietene(fiindu-mi doar clienta), i-am admirat fundita si i-am spus ca foarte frumos interior trebuie sa ai sa te poti afisa asa, la care ea imi raspunde splendid: ''pai daca il am pe Dumnezeu in viata mea!''.
O afirmatie sigura, o afirmatie scumpa pentru sufletul ei, acum sigur ca incercarile vietii ei vor fi mari, si o sa se mai intrebe inca multe, stiu despre mine oricine ma intreaba care-i motivul bunei dispozitii spun doar iubirea pentru Ei, dar asta nu inseamna ca poti sta mereu in aceiasi stare, doar ca esti constient ca lucrarea lui Dumnezeu in tine face asa mari schimbari incat rareori poti sa nu te legi la dragostea si iubirea Sa, dar totusi se intampla.
Acum si la noi la fel ca la ucenicii lui Iisus nimic din ce suntem nu ne poate aduce slava noua, suntem nimicuri care vrem sa fim ai Lui, si lucrarea Sa in noi aduce roadele pentru Dumnezeu, pentru Dumnezeul din noi.
Dumnezeu ii ia pe oameni asa cum sunt ei, si ii transforma dupa placul Sau daca omul se lasa supus si ascultator in ale lucrarilor ceresti.
Dar daca tu vii cu o indoctrinare din diferite locuri, sau cu ''stiu eu cum e'', Dumnezeu nu mai poate lucra cu acel ''eu stiu'', nu , noi nu stim nimic, si nu vom sti vreodata ceva decat atat cat ne invata El, decat atat cat la timpul la care doreste v-a vrea sa stim, si atunci vom putea fi prinsi si noi in navoadele iubirii Sale, in navoadele curatitoare si purificatoare.
Consacrarea continue a vietii noastre lui Dumnezeu intareste asa de mult fiinta ta, primeste asa de multa putere de la Cel care o are incat este foarte greu de clintit din locul promis lui Dumnezeu.
Sa ne conectam la inima lui Dumnezeu, sa preluam Lumina si Iubirea Sa, si sa o daruim pamantului, sa o daruim celor care inca nu au simtit fiorul iubirii Sale, caci de primit toti il primim, tine de noi cat il simtim.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu