vineri, 17 august 2012

Ajuta-ma de-i vrea


Nu stiu, mai ieri mi-era parca drumu-n lumina
Azi iarasi sunt parca impotmolit.


Zari-i totusi departe parca o lumina,
Esti tu, sau poate totul mi se pare,
Esti tu sau totu-i poate un joc,
Ce n-am promis sa-l joc, dar totusi nu se poate,
Ca altfel sa cunosc trecutu-mi, viitor.

Hai ia-ma si arata-mi calea
Ia-mi mana si arata-mi drumul.

E greu pentru pitici ce nu stiu a umbla
Sa cate ceruri 'nalte si nori a descifra,
Eu stiu ca tu esti mare, ajuta-ma de-i vrea
Sa urc si eu acolo, nu stiu de s-o putea.

Acolo sus pe langa, poleita intrare, la Domnul Dumnezeu.
Tu poti de vrei, stiu ca nu ti foarte greu,
Ca ai primit din ceruri aprobare,
s-ajuti pe cel ce-n viata trecatoare,
Nu stie drumul catre Cerescul Dumnezeu.

Sunt un mic trecator, prin asta lume mare,
Sunt mic si-as vrea si eu, sa cresc un pic mai mare,
Iar celor ce dadu-le Domnul mult har,
Ajute-ne pe noi, cei mici si subjugati
De ale vremii valuri, si de al lumii joc
Scapa-vom poate si noi, dar azi noi stam pe loc.
De ce, cu ce gresira-m stie doar Bunul Dumnezeu,
Ca-n calea noastra nu aparu un zeu,
S-ajute neputinta ce-n noi loc isi facu,
S-ajute si pacatul ce azi ne-a coplesit
Si in ale noastre,
strafulgerari marete
Iesi-vor la lumina, si ale noastre fapte.
Tinuti ca si in lanturi, noi unii ne-am nascut
Tinuti de noi, de altii, ca noi nu stim prea mult.
Indure-se azi cerul, si Bunul Dumnezeu
Iesi-vom si noi maine, sau vom cadea mereu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu