sâmbătă, 4 august 2012

Prietenia cu Dumnezeu



Cum puten noi oare ajunge si ramane prieteni cu Dumnezeu?
Cel mai drag si de folos prieten al omenirii este Dumnezeu.
Toata viata, un om este in cautarea camaraderiei, a prietenilor si a celor in compania carora te simti fericit, prieten care sa corespunda cererilor noastre.
Cine ar putea raspunde cel mai bine tuturor acestor cereri decat insusi Dumnezeu, decat insusi Fiul Sau pe care ni l-a trimis pe pamant sa ne fie tot, tata, mama, sot, prieten, iubit. fiu... tot.
Prietenia cu Iisus te-ai putea gandi ca este usor, El te asculta de cate ori ai nevoie si este la dispozitia ta atunci cand ai tu nevoie.
Nu este chiar asa, relatia de prietenie cu Dumnezeu este cea mai frumoasa si implinita relatie la care un suflet ar putea visa.
Dar aici avem nevoie prima data sa cercetam noul prieten, sa invatam si sa ascultam tot ce El ne cere, si apoi cu fiecare clipa a vietii noastre sa ii constientizam mai mult prezenta, prezenta Lui sa ne fie legea noastra, despartirea de prietenul nostru sa nu se produca niciodata de la constientizarea noastra pana in vecii vecilor.
Ascultarea invataturilor Lui si apoi punerea lor in practica, faptele noastre sa fie pe masura invataturilor primite. Nu ne v-a fi de nici un folos daca noi nu am lasa tot si am merge pe urmele Sale in viata noastra, sigur avand o intelegere cat mai aproape de ceea ce El ne transmite.
Avand vointa de a merge pe urmele Sale, El ne v-a conduce pe culmile cele mai inalte ale lumii Sale, ne v-a sta alaturi, ii vom simti prezenta, ii vom auzi calauzirea .
El ne v-a asculta rugaciunile, si ne v-a indrepta viata pe placul Tatalui Nostru Creator.
Avand un asemenea prieten vom putea fi si noi la randul nostru un altfel de prieten pentru cunoscutii nostrii, pentru cei care Dumnezeu ni-i v-a scoate in cale.
Ce lucru frumos cand vom ajunge sa fim prietenii lui Dumnezeu.
Pacea, Iubirea si Lumina lui Dumnezeu este cu noi!

12.Aceasta este porunca Mea: Sa va iubiti unul pe altul, precum v-am iubit Eu.
13.Mai mare dragoste decat aceasta nimeni nu are, ca sufletul sau sa si-l puna pentru prietenii saIi.
14. Voi sunteti prietenii Mei daca faceti ceea ce va poruncesc.
15.De acum nu va mai zic slugi, ca sluga nu stie ce face stapanul sau, ci v-am numit pe voi prieteni, pentru ca toate cate am auzit de la Tatal Meu vi le-am facut cunoscute.
16. Nu voi M-ati ales pe Mine , ci Eu v-am ales pe voi si v-am randuit sa mergeti si roada sa aduceti, si roada voastra sa ramana, ca Tatal sa va dea orice-i veti cere in numele Meu.
Ioan cap 15





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu