sâmbătă, 4 august 2012

Iisus painea lui DUMNEZEU


33.Caci painea lui Dumnezeu este cea care coboara din cer si care da viata lumii.
34.Deci au zis catre El:Doamne, da-ne totdeauna painea aceasta.
35.Si Iisus le-a zis: Eu sunt Painea vietii; cel ce vine la Mine nu va flamanzi si cel ce crede in Mine nu va inseta niciodata.
36. Dar am spus voua ca m-ati si vazut si nu credeti.
37. Tot ce-mi da Tatal, va veni la Mine; si cel ce vine la Mine nu-lvoi scoate afara;
38. Ca m-am coborat din cer nu sa fac voia Mea, ci voia CEL m-a trimis pe Mine.
39.Si aceasta este voia Celuice M-a trimis, ca din toti pe care mi i-a dat Mie sa nu pierd pe nici unul, ci sa-i inviez in ziua cea de apoi.
40.Ca aceasta este voia Tatalui Meu, ca oricine vede pe Fiul si crede in El sa aiba viata vesnica, si Eu il voi invia in ziua cea de apoi.
Ioan cap 6




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu