joi, 2 august 2012

Daruirea pura catre Dumnezeu


Daruirea de sine lui Dumnezeu, daruirea fiintei noastre in care Dumnezeu sa lucreze atat pentru noi ca fiinta dar si pentru cei apropiati noua si spre folosul intregului pamant.
Puterea divina din noi ne calauzeste intotdeauna dar noi nu intotdeauna avem starea si vibratia pentru a asculta si a urma aceea calauzire, si de foarte multe ori nu stii sigur daca ala este drumul corect trasat de insusi Dumnezeu pentru tine.
Vibratiile oamenilor de multe ori te influenteaza si de aceea este cateodata destul de greu in a te regasi intr-o legatura frumoasa si libera cu Dumnezeu si cu intreaga creatie.
Dar avem rugaciunile, avem ingeri de chemat in ajutor, avem arhanghelii nostri dragi, Fecioara si pe Dragul nostru Iisus, care desi s-a ridicat din omenire ne-a promis ca ne trimite Duhul Sfant ca si ajutor, nu ne lasa niciodata singuri ci doar ne pregateste locul alaturi de Tatal in ceruri.

23.Eu intru ei si Tu intru mine, ca ei sa fie desavarsiti intru unime, si sa cunoasca lumea ca Tu m-ai trimis si ca i-ai iubit pe ei precum m-ai iubit pe Mine.
24.Parinte, voiesc ca unde sunt Eu sa fie impreuna cu Mine si aceia pe care mi i-ai dat, ca sa vada Slava Mea pe care mi-ai dat-o, pentru ca TU m-ai iubit pe Mine mai inainte de intemeierea lumii.
25.Parinte drepte, lumea pe Tine nu te-a cunoscut, dar Eu te-am cunoscut, si acestia au cunoscut ca Tu m-ai trimis.
26.Si le-am facut cunoscut numele Tau si-l voi face cunoscut, ca iubirea cu care m-ai iubit Tu sa fie in ei si EU in ei.
ioan cap 17

Ce am putea dori mai mult ca noi sa ne daruim cu dragoste si cu puritate Lui, cand El ne egaleaza in iubire in fata Tatalui ceresc?
Ce inima ar putea salaslui in noi, ce suflet sa nu primim iubirea Lor datatoare de viata vesnica, sa o incorporam in fiinta noastra venita tot din Dumnezeu, dar prea pamanteasca in ale lumii lucruri si aparente greutati?
Sa cerem lui Dumnezeu calauzirea inimii, calauzirea mintii ca in drumul nostru sa intelegem cuvintele Mantuitorului, sa intelegem cuvintele Evangheliei.
Te iubim Tata coboara in inimile noastre si transforma-le dupa Scumpa Vointa Ta, vindeca-le de toata viclenia, neiubirea si neiertarea, intareste-ne slabiciunile intru credinta si dragostea Ta, fa-ne ucenicii Tai.

13.Pana vom ajunge toti la unitatea credintei si a cunoasterii Fiului lui Dumnezeu, la starea barbatului desavarsit, la masura varstei deplinatatii lui Hristos.
14.Ca sa nu mai fim copii dusi de valuri, purtati incoace si incolo de orice vant al invataturii, prin inselaciunea oamenilor, prin viclesugul lor, spre uneltirea ratacirii.
15. Citinand adevarul in iubire, sa crestem intru toate pentru El, care este capul- Hristos.
16.Din El tot trupul, bine alcatuit si bine incheiat prin toate legaturile care ii dau tarie, isi savarseste cresterea potrivit lucrarii masurate fiecare din madularele si se zideste intru dragoste.
Efeseni cap 4

Pacea, iubirea si Lumina lui Dumnezeu este cu noi!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu