miercuri, 29 august 2012

Viata traita


Azi crestini ortodocsi sarbatoresc Taierea capului Sfantului Ioan Botezatorul, si cu aceasta ocazie nu poti sa nu-ti amintesti viata dusa de Sfantul pe pamant.
Traia in pustie, cu o haina din par de animal, se hranea cu lacuste si miere salbatica.
Iti pui intrebarea sau cel putin eu, daca noi am rezista, si imi pun pentru ca la inceputul inceputului descoperirii mele aveam si eu aceasta dorinta de a ma retrage undeva singura, de a fi doar eu cu Dumnezeu, credeam ca in lume si cu lumea petrecuse-m destul, as fi vrut retragere totala.
Sigur ca era gresit gandit, cat ai putea rezista tu nimicul care habar nu ai cine esti, care nu esti cred eu nici recunoscut de natura, avand vibratia destul de joasa, cand nici nu stii unde esti, nici pe ce lume.
Eeei, a mai trecut ceva timp si intelegi ca poti trai cu Dumnezeu si intre oameni, ca sarcina nu-i usoara nici in lume, si ca totu-i din cauza ca nu stii incotro s-o iei, rabdarea, cunoasterea macar a un milimetru in fata ta, te invata incet, incet sa umbli si intr-o alta lume, desi greu, persoanele de care ai nevoie Dumnezeu are grija sa vina in viata ta, si pana la final, speram sa tot crestem sau cine stie, El, Dumnezeu doar.
Noi putem si noi asemeni Sfantului Ioan Botezatorul sa vestim venirea Domnului Iisus Hristos, ceea de a doua venire a Domnului, iubindu-l pe Dumnezeu, si pregatindu-ne propria cale spre Tatal Ceresc.

Dar Ei, Sfintii nostri, aveau puterea Harului lui Dumnezeu, aveau puterea cu care venise-ra si Dumnezeu ii conducea, si le calauzea viata.
Ce frumos i se spune la Ioan Botezatorul, Inaintemargatorul Domnului, frumos si intemeiat.
O viata de inaltare doar, si de daruire totala pentru Mantuitor.

26.Si au venit la Ioan si i-au zis: Rabbi, Acela care era cu tine dincolo de Iordan si despre care tu ai marturisit, iata, El boteaza si toti se duc la El.
27.Ioan a raspuns si a zis : nu poate un om sa nimic daca nu i s-a dat lui din cer.
28.Voi insiva imi sunteti martori ca am zis: Nu sunt eu Hristosul, ci sunt trimis inaintea Lui.
29.Cel ce are mireasa este mire, iar prietenul mirelui, care sta si asculta pe mire, se bucura cu bucurie de glasul lui. Deci, aceasta bucurie a mea s-a implinit.
30.Acela trebuie sa creasca, iar eu sa ma micsorez.
Ioan cap 3




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu