luni, 20 august 2012

Frumoasele mele viziuni


Care ati citit la mine de la inceput stiti ca mie Dumnezeu imi da sau imi trimite viziuni pe care nu stiu sa le descifrez, nu stiu nimic despre ele, doar traiesc o bucurie de nedescris.
Nu prea le-am mai scris in ultima vreme si asta nu pentru ca nu am vrut, ci pentru ca m-am gandit caci sunt ale sufletului meu.
Am avut tot ce-ti poate transmite cerul, Iisus de foarte multe ori, Fecioara Maria, cer splendid, minunat cu ingeri in mijlocul carora era Iisus, maini care imi intindeau trandafiri, alb de cele mai multe ori, dar si in combinatie cu rosu, roz, violet, albastru inchis, chiar si galben uneori, trandafirul fiind floarea preferata, de cateva ori bijuterii de a caror semnificatie nu stiu nimic, eu nepurtand nimic inafara de verigheta si rozariu.
Una foarte frumoasa, carte veche, candela si un porumbel trecea pe deasupra lor, de multe ori aveam si poze cu hindusi, cer cu porumbei albi perfect aranjati si cuprinzand tot cerul in mijloc aparand scris ce nu am reusit sa citesc, stiu din cat am citit ca Dumnezeu o sa ma lase sa citesc cand o sa am cunoasterea necesara..., as vrea sa fie acum dar..., de fapt chiar acum in ultimele zile, despre care o sa scriu mai incolo am reusit sa citesc un pic, dar despre viziunile din zilele acestea o sa scriu mai incolo, caci sunt un pic schimbate sa vad ce sens mai iau, ceas rotindu-se repede, lumina mare de multe ori sau alteori mai mica.
Imi aparea de multe ori pamantul vazut de sus cu lumina razlet asa pe el, scara care urca de pe pamant care avea la baza foc, pasari si ingeri care urcau spre cer, cucurbeu de multe ori care eu cred de fiecare data caci sunt Arhanghelii mei dragi si ai nostri ai tuturor.
Si multe alte viziuni frumoase care iti transmit o iubire de sus, si o bucurie de nedescris omeneste.
Imi mai raman si mesaje:'' Adevarata lumina coboara din cer'', nu ca eu as crede altceva dar cu siguranta ceva gresisem in faptele sau gandurile mele, sau ''rabdare toate la timpul lor'', ''Imparatia de la Ierusalim v-a cobora dupa faptele voastre'', si acum ultimul'' ve-ti sau vei putea face si mai multe decat el''.
Cam asa cumva sunt ele exprimate si date in timp nu v-as putea spune in functie de ce, numai scumpul Dumnezeu stie, eu stiu putin la timpul asta, sper ca intr-un timp apropiat asta sa se schimbe.
Si acum pentru ce m-am gandit sa scriu, mie de multe ori mi-a aparut crucea, dar niciodata alba, pana in data de de 20 iunie, mi-a aparut o cruce alba, de lumina..., oricat am incercat sa aflu ceva nu am reusit sa aflu nimic, erau asa in tara cruci si albe dar nu intelegeam semnificatia ei.
Am citit azi pe ''din imaginatie'', si am aflat ca in muntele Sinai din Liban s-a construit Crucea Tuturor Popoarelor, o cruce pentru toti copii Sai, o cruce in care cei care ne vrem copii Tatalui, ne unim sub imboldul iubirii si dragostei Lui.
Cum ar trebui sa-i multumesc Tatalui ca vroia sa ma anunte si pe mine de ea, si de multe alte lucruri despre care sigur voi afla pana la sfarsitul vietii.
Dumnezeu stie cat de mult eu si sigur voi care cititi, credem aceasta unire a poporului lui Dumnezeu ''sa fie o turma si un pastor'', cu siguranta asa suntem cei care credem in totalitate in El, din toata lumea, din toate religiile, fara sa tinem cont de culoare, religie, etnie, nimic, nimic doar de Iubire, Dragoste, Ascultare a invataturilor Imparatiei lui Dumnezeu.Urmarea cailor Sale, fara sa stim sau sa ne intereseze fratele de langa mine din ce biserica vine.
Aveti aici adresa bloguluihttp://dinimaginatie.blogspot.ro/2012/08/cea-mai-inalta-cruce-de-lumina-din-lume.html#comment-form, pentru a citii mai mult de aceasta cruce, sub care Dumnezeu vrea sa ne uneasca pe toti.
Multumesc lui Dumnezeu si autoarei blogului ca am aflat lucrurile astea, si multe alte lucruri aflate de acolo, si tuturor blogurilor care ne dau invataturi, cel putin mie personal, Dumnezeu calauzindu-ne mereu.
Multumind lui Dumnezeu pentru tot, va doresc ca Dumnezeu sa vina si ramana alaturi de noi in lungul, greul si frumosul drum catre El!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu